søndag 9. mai 2010

Lørdagsmarked

I går var det marked på Ekeberg sletta, det fult av biler i alle varianter og masse loppis varer. Jeg fant masse, men ting var priset opp litt vel mye syntes jeg.. Så jeg hadde ikke noe skatter med meg hjem.. Men hadde en veldig fin dag,med strålende vær.
Litt morsom bil som kjørte forbi..

" Don't like my driving?
e-mail me: eatshit@gofuckyourself.com"
Stod det bak på den bilen. "Litt" ekstremt, og tydeligvis fått litt negativt holdning til bilen sin.

Der ser jo himmelen, hvilket vær vi hadde i Oslo i går?

Deilig!


Noen av bilene


Det var ganske folksomt der, og som sagt jeg ente ikke opp med noe. Men det var masse å se på og ideer man fikk her.
Så vi dro til mammaen min, og her koste vi oss ut på terrassen og spiste hjemmelaget pizza. Og fikk vafler, med is og jordbær til dessert!
Må vise bilder av de morsomme dyrene til mamma;
Her har vi kaninene;
(legger seg like greit oppå dattera si,for å kos)
Å denne raringen, skal ha tak i det som er nederst i bollen(som da sitter fast i bollen) med vann. Og når han da har hele snuten under vann, så blåser han med nesa. Så du hørte han lagde bobler i vannet..Var veldig morsomt når vi satt der..

Her har vi raringen;


En kjempe koselig dag!
Og i dag går ting litt tregt, men det kommer seg nok.
God søndag folkens! skal en liten bloggrunde etterpå..
I morgen begynner treningen min, og jeg gleder meg!! Er det noen andre som er med??



8 kommentarer:

  1. Herlig med blå himmel! Er så godt å kjenne at våren endelig har kommet :D

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Næææh, så skjønn hund mamma'n din har!! Megasøt! :D

    SvarSlett
  3. Så søt liten voff,Deilig med blå himmel å soool!

    ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Herlig dag hos dere ser jeg. Artig innlegg du har laget om litt av hvert. Koselig.
    Klem

    SvarSlett
  5. For en herlig helg du har hatt! med marked, hjemmelaget pizza og nydelig dessert hos mamma, heldig du ♥

    Så i morgen begynner du med et nytt og bedre liv, tøft! Jeg skal og starte, men er litt i ventemodus enda (vet egentlig ikke hva jeg venter på men..., hihi)

    Blir spennende og se hva du gjør for og bedre kosthold og kropp! Du skriver vel litt om det på bloggen, slik at jeg kan følge litt med? Plutselig blir jeg bitt av din basill og følger etter vettu:o))

    Lykke til, du er flink som starter!!

    Klem line

    SvarSlett
  6. ja den hunden er ikke god;) men dem sier dem blir som eiera..hihih
    hilsen mamma

    SvarSlett
  7. Underbar kanin og powderpuff! :)

    SvarSlett
  8. Så kule dyr altså!
    Morsomt med slike messer, godt å se at det er liv igjen etter en lang vinter! Selv om man ikke nødvendigvis kjøper noe :)

    Ønsker deg ei kjempefin uke!
    Stor klem til deg :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin