søndag 7. mars 2010

Banankake


Jeg har lenge hatt lyst til å prøve og lage banankake! Og nå hadde jeg noen brune bananer som jeg ikke takler å spise, så jeg tenkte why not??
bare å sjekke litt på andre bloggere, så finner man jo masse forskjellige oppskrifter!


her er jeg i full gang..

Da er den ferdig laget, og skal ligge i ovnen i 30 min. Så nå venter jeg i spenning! begynner å dufte her..


Resultatet får dere garantert etterpå!

Jeg trodde at jeg skulle ha trekningen av giveawayen i dag, rotet helt med datoene!! Men jeg har kjøpt gaven-og jeg kan love den som får den blir fornøyd!! ( i hvert fall hvis man liker Green gate).

Håper alle har en fin søndag!!

9 kommentarer:

  1. Banankake er herlig! Jeg pleier å lage banan- og sjokoladekake, og det er virkelig godt. :o)

    Ønsker deg en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Har aldri smakt Banankake før!!! *smil* så denne skal jeg prøve en gang... Ønsker deg en strålende søndagskveld, og håper du har hatt en superflott helg ;o) Stor klem fra Mettemor...

    SvarSlett
  3. Så spennende med banankake. Det har jeg aldri prøvd!
    Ha en fin søndagskveld,
    klem,I

    SvarSlett
  4. Jeg lagde også banankake for noen uker siden, og det er så utrolig snaddergodt :) Regner med din blir det samme :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  5. Så spennende da :)
    Har aldri smakt banankake, men det høres jo godt ut da :)

    Vi gleder oss nok til trekkning alle sammen nå :)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  6. Ja takk det hadde sikkert smakt!
    Jeg har spist så mye god mat og snop i helgen at jeg kan vel bare fortsette...
    Men ja ja , ny uke, nye muligheter.

    Ha en fin ukestart!
    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Banankake høres jo godt ut!
    Grattis til mammaen din som hadde bursdag 4. mars!
    Jeg har noe inne hos meg til deg ;)
    Klem

    SvarSlett
  8. Jeg har ikke prøvd det, men eeelsker bananmuffins, skal vel være ganske likt!

    SvarSlett
  9. Nam, banankake er kjempegodt. Min storedatter laget det i julen. En grei måte å kvitte seg med overmodne bananer på også. Gleder meg til resultatet.

    Spennende hvem som vinner give awayen din!

    Ha en fortsatt fin søndagskveld.
    Klem Ann<3

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin