mandag 7. februar 2011

Rydding i boden del 2

Jeg fant noen aviser som jeg husker jeg fikk av mormoren min da jeg var mindere.
Dette har jeg tatt godt vare på, og nå var det interessant å lese dette her.
Bare se her ;






Også fant jeg masse glansbilder jeg sparte på da jeg var liten, noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre med det nå ?



Gøy når man finner gamle ting, men man vil ikke putte det i boden igjen.
Noen som har tips til noe?
Ryddet den andre boden i helgen, og der fant vi og noe..flere bilder kommer!

8 kommentarer:

  1. Så gøy med gamle aviser og minner. Jeg har funnet noen gamle KK blader hos min mormor. De skal rammes inn på hytta :)

    Håper du får en fin dag!
    Sophie Mari

    SvarSlett
  2. Så interesant. Aviser helt fra 1945 Skal si du er flink til å ta vare på ting. Koselige kopper og litt av hvert. Reine skattekisten hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.Så koselig.Elsker det gammle.Så koselig å lese gammle aviser på gammelnorsk.Jeg har rammet inn en avis fra 1949 Dagsposten.Nydelige glansbilder.For lage dekopasj av glansbildene det er jo fint.Eller lage lime på kort.Mye man kan gjøre med dem.Ønsker deg en riktig fin Mandag videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Jeg samlet også på glansbilder, har mange albumer fulle:) Men de ligger bortgjemt på loftet... Går an å bruke til decoupage kanskje? Hmm...

    Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  5. Aaaw, glansbilder, heldige du, jeg har ingen igjen jeg! :(

    SvarSlett
  6. Så koseleg å finne sånne gamle minner. Har ein del album med glansbilete ein plass eg også, trur dei er heime på loftet hjå mine foreldre.... Håper vel kanskje at nokon skal arva dei ein dag... ;-)
    Ha ei fine ny veke!
    Klems

    SvarSlett
  7. Sånne glansbilder har jeg selv- et eller annet sted. Den avisen kunne du kanskje ramme inn endel av? Er jo spennende med historie. Glansbilder brukte jeg å sette inn i album;) Håper du har ei fin uke;)

    SvarSlett
  8. Hei Cecilie
    En liten stund siden jeg lag igjen en kommentar her inne hos deg nå :) beklager det, men livet går litt opp og ned - og noen ganger er det lettere å bare titte innom uten å skrive noen ord! Flott gammel avis, og herlig med slike gamle ting man finner oppe på loftet :) Vet ikke helt hva du skal gjøre. jeg sliter med det samme problemet! Vi diskuterer fra tid til annet hva vi skal gjøre med det som bare står der oppe! - skal det taes frem, er det noe vi trenger, er det noe vi kunne ha kastet? - ikke lett det der... Ønsker deg en fortsatt fin helg, kos deg masse... Klem fra Mette

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin