søndag 26. juni 2011

Bursdagsgaver

Da har vi feiret bursdagen min litt i helga, og da lagde jeg blåbærpai, ble overraskende god, og gikk rett hjem hos alle som spiste den - takk til min venninne som tipset meg om denne kaken.


Har fått helt fantastiske gaver feks; gavekort, spabehandling-manikyr , Iphone 4 og bildene under.




Koselig å ha bursdag! Tusen takk for alle gratulasjonene.


Å kaninene våres, har blitt kjempe gode venner - jeg er kjempe glad. Måtte legge ut et bilde, der Rambo vasker Makta. Er de ikke nydelige?

Håper alle har hatt en kjempe fin helg!



2 kommentarer:

  1. Nusselige kaniner! Gratulerer med overstått, og fortsatt god sommer!
    Klem, M

    SvarSlett
  2. gratulerer med overstått - så mange fine gaver du fikk! Likte den rosa termosen(?) veldig godt!
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin