fredag 9. desember 2011

Strikkedukker av Arne & Carlos

Jeg starter like greit neste konkurranse, selvom den andre ikke er trukket enda.

Denne gangen så er det Strikkedukker av Arne & Carlos
 Du har kanskje boka dems med Julekuler. Da vil du muligens ha denne å??


Her er det masse forskjellige dukker, det er en grunnoppskrift med masse variasjoner. Det er dukker i alle typer eventyr, ute i hagen, til fjells og til havs, på kaffebesøk osv.

Disse gutta er kjempe flinke, har masse fantasi og humor. Dette er en bok for både store og små, MANN & dame! Tenk hvor spennende det er for de små å komme til en tante f.eks, som har masse dukker i en gammel koffert.
Vet at det hadde sikkert vært utrolig spennende, om det hadde vært tilfelle da jeg var liten. Dette passer og, til voksne med et barnslig sinn - da kan denne boka gi mye glede!

Historiene de skriver, hva egentlig var planen og hvor de hentet inspirasjonen fra er kjempe fin. Det er moro egentlig å tenke hvordan ting blir noe helt annet, enn hva som egentlig var planen. Det kan jeg skrive under på, ang skoleprosjektene mine..

 Det er detaljerte forklaringer, fra hvordan du legger oppe masker, hva slags garn du bør bruke til kropp/ klær, hår osv. Og utrolig mange fine bilder og dukker!
Hodet er en julekule, så har du strikket julekulene, så klarer du dette å.

Sitat fra boka:
" Tenk å være liten og få komme inn i et hus fullt av overraskelser. Et hus med rare ting og leker der det er lov til å rote, dra frem saker og ting og la alt ligge uten at noen ber deg rydde.. "

Et tips- de mønsterene kan man jo lage større og strikke til barn og voksne!

Heng dere med på give away, trekningen blir tirsdag den 13 des .- og boka blir sendt den 14 desember.

Hvis dere linker, blir jeg kjempe glad.
Å har dere lyst til å følge meg, blir jeg veldig smigret!



Og har dere ikke tid til å vente på å se om dere vinner boka, så er det bare å gå inn på lirbis.no og bestille HER

9 kommentarer:

  1. Flott blogg du har :-) Her kommer jeg nok til å stikke innom oftere.
    Denne boka har jeg lenge vurdert om jeg skulle kjøpe,så det hadde vært supert om jeg hadde vunnet den.
    Legger meg til som følger på bloggen din, og skriver kommentar. Håper det kvalifiserer til å være med i trekningen.
    Har blokktørke på min egen blogg for tiden, men skulle jeg få ånden til å skrive et innlegg så linker jeg til bloggen din.

    Ønsker deg en flott adventstid.

    SvarSlett
  2. Denne boka ønsker jeg meg! :) Jeg så en reportasje om Arne og Carlos på tv'n nylig, og da sa Nicholas at sånne dukker ønsket han seg! Jeg er ikke så flink til å strikke etter oppskrift selv, så den hadde nok blitt utlånt til mamma eller svigermor som er noen racere:)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Hei! Har prøvd på ulike måter å få lagt igjen kommentar hos deg...men det går ikke når jeg er pålogget i Google...så nå prøver jeg om det går via Anonym...

    Denne boka kunne jeg virkelig ønske meg!!!
    Ha ei flott helg!!
    Klem Ruth

    rulek@online.no

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke strikke :(

    Herlig fredag til deg, min skjønne!
    Stor klem
    Nala sender suss

    SvarSlett
  5. Er med på denne også! :D Ikke det at jeg kan strikke så mye enda men hadde vært kos å hatt noe å strekke seg etter:) Newbie innenfor strikking, hihi!

    SvarSlett
  6. Ønsker meg denne veldig!!!
    - da jeg vet at denne ønkser
    min kjære søster seg ღ Det
    er hun i familien som stikker
    og er jeg heldig så kan det jo
    hende at hun strikker noen av
    de kuuuuule julekulene som de
    lager her... :)))
    Ønkser deg en superfin helg ღ
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Så koselig blogg du har
    Vil gjerne prøve lykken :D
    ønsker deg en fin dag
    /ingvild

    SvarSlett
  8. Hei, Ja disse søte strikkedukkene er kule. Takk for koselig hilsen. Førjulsklem Siv

    SvarSlett
  9. Hej söta Cecilie! Självklart har jag lust att vara med på din Give-away - fro en flott premie! Jag kan inte strikke, men min kära svigermor är superflink. Så jag brukar bara lägga in "bestillinger" hos henne. *Knis*

    Önskar dig en mysig fortsättning på kvällen.
    Efter en hejdundrande julefest i prinsens barnehage - blir det soffan för mig resten av denna afton ;)... Kramar Joy

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin