tirsdag 31. januar 2012

Bøker & gaver

Har en greie, at mens jeg leser en bok - så er jeg alltid på utsikt etter nye. 

Har akkurat leste Mofongo av Cecilie Samartin, så utrolig fin! Jeg er stor fan av Cecilie Samartin. Jeg satt både med tårer & smil, da jeg leste denne. Boken handler om en gutt - Sebastian, som er født med hjertefeil. Som begynner å lage mat med sin bestemor..
Matglad som jeg er, leste denne boken med nesten å kjenne disse luktene hun skriver om. 
Anbefales!
*
Og bøker jeg har kjøpt denne tiden er disse





Vanskelig hvem jeg skal lese først! Luksus problem!
Noen som har lest noen av disse bøkene??
*
Under her har vi noen fine gaver jeg fikk i julegave - kjøkkenredskaper





Alt er allerede vell brukt, kjempe fornøyd!
Ha en fin tirsdags kveld folkens!

1 kommentar:

  1. Bøker er herlige, for de åpner opp en ny verden!

    Fabelaktig onsdag!
    Her er det pledd og kos i sofaen :)
    Maiaklem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin