onsdag 9. mai 2012

Chiliplantene mine

Eksamen 1 er over, og jeg har 3 igjen.
Man merker at man ikke er vant til skole som man var før, det var rett hjem og legge seg etter eksamen og sov i fire timer.
I dag har dagen gått i å sove(sjokk?) og lade opp til neste eksamen i morgen.
Har gjort litt skolearbeid, og mer skal jeg få gjort i dag. Jeg har både en jakke på skolen som skal gjøres ferdig, også er det vesken jeg lager på kurset hos Fretex.

 Se på chili plantene mine vokser!!

 Over er lavendel - tror jeg, denne planten fikk jeg av mamma. Å den lukter helt fantastisk!

Habanero planten min har det ikke skutt fart, men ser det skjer noe.

I morgen er det forbredende til eksamen til fredag, å nå kommer den aller viktigste eksamen.Så kryss fingrene for meg, trenger det!

5 kommentarer:

  1. Kommer nok til å gå bra skal du se! Har selv noen eksamener igjen. Det er stress, det er slitsomt, men så verdt det når det er over ;)

    Chili faktisk... man må vel være tidlig ute for sånt! Planter hater meg... finner på å dø hele tiden selv om jeg vanner de, tørker de lett, ikke har de i trekk...

    SvarSlett
  2. Så gøy å plante selv, og ser jo ut som det går riktig så bra med dine:) I fjor plantet vi cherrytomat-frø, plantene ble store, men ingen tomater. Har ikke så veeldig grønne fingre, hehe.

    Lykke til videre med eksamener! :)

    SvarSlett
  3. Lykke til med eksamene!
    Det fikser du!
    Tvii tvi!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy!

    Chili er dekorativt :)

    Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

    Fin fredag!

    Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

    Smil og fine tanker til deg-

    SvarSlett
  5. Så stilig med chiliplanter - det kanske jag skulle pröva mig på!
    Lycka till massor med examen - det kommer du klara galant!

    Ha en fin start på veckan - här laddar vi upp till 17. mai, med bunader som ska strykas, bord som ska dekkes, mat som ska lagas... Hurra!

    Kram Joy

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin