onsdag 4. juli 2012

Mye på agendaen

(weheartit)

Det er så utrolig koselig å komme inn på bloggen sin, så ser du at det venter noen kommentarer. Setter stor pris på det, at det noen har vært her. Selvom jeg ikke har gitt mye lyd fra meg.

Det har vært mye på agendaen i det siste, haugevis med eksamener - som jeg stod på forresten. Også har jeg blitt kastet rett inn i gamle jobben min igjen, med haugevis av overtid. Det har vært hytteturer, bursdaglag og ikke minst min egen 30 års dag den 22 juni!!
Så nå blir jeg ikke omtalt lenger i 20 åra, nå er det 30-40 åra. Har fått haugevis med fine gaver - overveldende.
Pluss jeg har en ny tid foran meg nå, spennende tid som jeg skal dele med dere!

Håper alle har en fin sommer og nyter den!

1 kommentar:

  1. Så bra at du sto på eksamnene! Gratulerer:) Og ikke minst: GRATULERER med det du har fortalt på facebook:) Blir spennende å høre mer om det!! Høres ut som du har gjort mye kjekt også.

    Klem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin