onsdag 13. mai 2009

Jippi!

Da har jeg fått hjelp av en grafisk designer til å fikse siden min! Hun har jo laget såå fin banner til meg, Med litt barokk mønster og en engel ved siden av. Syntes det var veldig fint! og er veldig fornøyd! Nå er det bare for meg å blogge videre!hihi
hvis det er noen som vil ha hjelp til bloggen, her er bloggen hennes;

http://www.martuv.blogspot.com/

Anbefales! Ser jo også at siden hennes er utrolig fin!
Stolt jeg nå, av bloggen min!

Ja, da reiser vi til Tallinn i morgen.Mamma og jeg,med mennene våres. Blir utrolig spennende! Håper det er masse å se og oppleve der!Har jo tenkt oss innom både antikk butikk og noe hobby butikk, håper jeg finner noe billig noe!Da kan jeg virkelig begynne å blogge om ting jeg har tenkt å blogge om.
Nå har jeg også søkt om å få bli lagt inn på interiør bloggene. Da får man kanskje flere lesere og mere tips!

Jeg har enda ikke fått tatt bilde av bilen vår, skal få gjort det, er jo ganske så stolt av den å!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin