søndag 18. mars 2012

Skolearbeid på en søndag, i dette været ?

Hvor lett er det å gjøre skolearbeid når det ser sånn ut ute?
 Jeg må le av meg selv, jeg finner alle mulige grunner til å ikke gjøre skolearbeid - hva er det med det? Alt er jo så mye mer interessant, pluss at når det er helt blå himmel -kunne jeg heller tenkt meg å tatt en sykkeltur (som jeg ikke har gjort på par år, plutselig var det mye mer fristende), og ikke minst gå en tur i frognerparken i dette været. Hadde vært kjempe herlig! Kanskje ta med seg et pledd og piknik kurv, og venner & familie.
Nei, nå lengter jeg virkelig etter sommeren. Kan snart ikke vente mer, godt den forhåpentligvis er rett rundt hjørnet(krysser fingrene)

 Måtte knipse et bilde av lille Rambo, han tar siesta hele dagen - lader opp til å løpe og kose seg om kvelden. 
(kopp kjøp på indiska)
Nei, nå er det skjerpings! Har kokt meg te og en lavkarbo- muffins med litt mørk sjokolade oppi som jeg lagde da jeg stod opp i dag.
Så nå setter jeg laptopen til siden og tar fram symaskinen og tegnesaker/skrivesaker. 
Det er innlevering av oppgaven i morgen, så det er en del finpuss som må gjøres..

God søndag folkens, nyt dagen og været! (håper alle har finvær forresten ) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin