søndag 19. april 2009

her er fangsten min fra loppemarkedet







Jeg fikk jo som sagt ikke tak i riktig fat, jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i det heller.


Jeg skal ta bilde av hva gjør med tingene mine, jeg skal nok få malt nå når det blir varmere i været. Lettere å sitte ute på verandaen og male og drive med sånne ting som dette.


Gleder meg! klør i fingra mine, så jeg må bare begynne å kjøpe inn litt ting og gjøre ting klart. Når jeg tenker over det, så har jeg en del ting som jeg skal fikse. En gammel koffert, som jeg skal gjøre om til smykkeskrin. Har fått en liten idè om akkurat det. Så har jeg og samboeren fått en gyngestol (som har vært oldemoren til samboeren min sin) og den må gjøres noe med -jeg vil pusse den og trekke over. Skal ta bilder når jeg setter igang med prosjektet mitt. Men akkurat nå er det disse loppene her som er prosjektet.

-dattera-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin