lørdag 18. april 2009

Loppemarked

Ja, da har vi fått vært på loppemarked! Tenkte egentlig vi skulle reise til flere, siden det var vel bortimot 5 steder i oslo, og en på lørenskog og skedsmo.

Det ente med at vi kun var ved Lørenskog - Kjenn skole! Men det var utrolig vellykket føler jeg! Utrolig mye mennesker og mye ting, jeg gikk helt gal (hehe).

Jeg (dattera) ente opp med noe gull fat lignende greier og skål. Også kjøpte jeg to nattbord ( blåe og gamle) som jeg bare gleder meg til å pusse ned og få malt og ordnet litt sånn jeg vil! Så nå er det bare å sette igang litt jobb. Jeg fikk også tak i ett sølv fat, men det er ikke helt den typen jeg ønsker meg. Jeg vil ha mere mønster i fatet. Men jeg gir ikke opp det!



Mamma ente opp med noe glass i dag, var ikke helt i farta i dag som meg. Men sånn er det når formen ikke er på topp! God bedring!



Bildene fra loppemarkedet kommer senere i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin