torsdag 16. februar 2012

Litt oppmerksomhet i hverdagen

Her er en kjempe god parfyme,som jeg kjøpte på søndagsturen jeg la ut nå søndag  CK one - Shock
Også fikk jeg med en parfymeprøve, som jeg absolutt skulle ha kjøpt. Prada - Candy
Som jeg garantert skal kjøpe neste tax-free besøk. Et lite tips til de som skal gjøre innkjøp på parfyme
- ta en lukt på disse to!

Så fikk jeg en kjempe fin klokke av mammaen min, er den ikke fin?
Ble litt bleik med den,så denne passer perfekt til litt sommerbrun hud.
Så jeg er klar for sommer!
Regner med at det ikke er bare jeg som lengter etter sommeren.

I går på Valentines day, ventet det tre lang stilkede roser på meg da jeg kom hjem fra skolen.
Fikk å en liten valentines gave av mammaen min, skal vise dere i morgen! Så koselig med litt oppmerksomhet i hverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin