tirsdag 7. februar 2012

Tirsdag


Hva er vel ikke bedre enn å finne ting på salg? Jeg fant forrige uke, salg på glitter - kjøp 6 for 100kr. Da våknet jeg, har en greie for øredobber.
Så tips til andre som har lyst på noe billig til en selv..
*
Kaninene mine

 Jeg kunne aldri hatt et hjem uten dyr. Jeg har vokst opp med dyr, og når jeg kommer hjem har jeg tre ventende kaniner. De gir meg utrolig mye ..

(Makta som koser seg med gulrot)
 I hvertfall når du har som denne gråhårede karen her- Dexter, som har kommet fra et dårlig hjem. Gir det meg mye å kunne hjelpe han - at han kan ha det godt her!
Og lille Rambo da som aldri blir helt varm i trøya, alltid litt engstelig. Raringen min!
*
Men men jeg har fått inn noen kjempe fine bøker forresten , og har tenkt å vise dere dem. Den ene har jeg bestemt meg for å lodde ut! Så kanskje du er en av de heldige som kan få tak i denne!
Følg med, kommer senere i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin