onsdag 14. mars 2012

Pukka

 Fått noen smaksprøver av Pukka og har lyst til å kjøpe meg pakker.. 
Er det noen som kan anbefale noen ? 
Her ser du prosjektet mitt på skolen, her er inspirasjonen fra havet- her bruker jeg tweedstoff. 
Har tenkt å ha en liten gjettekonkurranse om hva dere tror jeg har brukt som inspirasjon - hvilken skapning som kommer i fra. Det kan bli spennende og se om noen finner ut.. 

I dag er det IKEA! Har ikke planer om å kjøpe noe spesielt, interessant hva jeg ender opp med..

Ha en fin onsdag folkens! 

3 kommentarer:

  1. Har aldri vært på Ikea jeg. Kanskje om det kommer seg opp til Tromsø :)

    Lykke til med prosjektet på skolen!

    SvarSlett
  2. Vanilla chai og den lilla pakken (husker ikke hva den heter) er kjempegode:) Har nylig bestilt meg morning, night, green mint og three tulsi, gleder meg til å prøve:)

    SvarSlett
  3. ÅÅ den teen har jeg dilla på for tiden. Har nettop kjøpt meg et nytt stort krus på Indiska igår. Så nå koser jeg meg .

    Kjempekoselig blogg:) Herlig navn og. Mor og datter.
    Jeg er ny blogger, har lyst å følge deg jeg..

    Ha en fin kveld med teen din du og.

    Beste hilsen MArgareth

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin