søndag 7. juli 2013

Babymat

Endelig er jeg i gang, så skjer det noe med laptopen som gjør at jeg ikke klarer å komme meg på nett .. TYPISK! Og det er jo der alle bildene er og den jeg bruker til å blogge. Men nu tror jeg jeg det er fikset. Her er det gjort litt av hvert.. Har fylt år, har blitt tante, det har vært vaksine nr to osv osv..
Og minste mann i huset er i gang med fast føde, å da har vi gått til innkjøp av middagsglass - som jeg både har syntes lukter vondt og han griner på nesa når han begynner å spise maten.. Så jeg har tittet litt, og startet å lage maten selv..
 
 
 
det ble to forskjellige, en ren grønn saksblanding - potet,gulerøtter og pastinakk. å den andre med samme men + karbonadedeig. 
 
som du ser, denne maten ble godt mottatt !
Noen som har noen oppskrifter eller tips til noe babymat? eller lignende?

1 kommentar:

  1. Gleder meg til nevøen min begynner å spise ordentlig babymat. Tror søsteren min skulle lage en del mat selv. Håper hun gjør det, selv om det er litt arbeid. Man vet i alle fall hva som er i maten babyen får. :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin