søndag 28. juli 2013

Sommerdager


Sommeren har gått til mye forskjellig, men noe av det -
 Storshopping på utenlandske butikker - får man tak i mye bedre grønnsaker(syntes jeg). Jeg elsker å prøve alle type nye grønnsaker og selvfølgelig "safe" grønsaker. Siden jeg er i gang med å lage forskjellige barnemat til gutten vår. Så går det i å presentere forskjellige grønnsaker, så han skal like det. Og jeg syntes jo dette her er kjempe gøy, en del jobb - men alt for gutten min. Og da vet jeg jo hva som er i maten!

 
 Har vært på litt blåbær plukking - fikk ikke plukket store greiene, selv om det var masse.
 

Var å på en kjempe koselig lunsj her om dagen. Hva er vel ikke bedre enn å være med venner og familie? Skravle og kose seg! Late sommerdager ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin