torsdag 27. januar 2011

Gave fra mamma

For en liten stund siden fikk jeg en altmulig kjøkkenmaskin av mammaen min! Her skal jeg vise dere, over ser du jo kjøkkenmaskinen.. men det er noe andre ting jeg kan koble på. en blender.


Også kan man koble på en kverner!
Bare helt fantastisk! Masse i ett! Gleder meg til å bruke denne. Må nesten lage noe spennende i helgen,så jeg får brukt denne.

Og her er også litt tilbehør til altmulig maskinen min. Vet ikke hva alt kan brukes til enda, men får vel lese meg til det.

I dag har lille Makta vært hos dyrlegen, hun har væsket fra det ene øye hennes i par dager. Hun har tydeligvis fått betennelse/øyekatarr -dakkars liten! Så nå er det dråper flere ganger hver dag en stund framover.

Må jo legge til et bilde av snuppa da, har en liten unnskylding for det nå. Nå er hun ihvertfall på bedringens vei!
Ha en forsatt fin torsdag folkens, ikke lenge til helg!


1 kommentar:

  1. Aaaw, søtnosen da!
    Og den maskinen var jo virkelig genial! Og til og med pen å se på!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin