torsdag 20. januar 2011

I desember lagde mamma og jeg noe til småfuglene, det var kjempe kos.
Vi brukte muffins former som dere ser, oppi her hadde vi solsikkefrø, usaltet peanøtter og ferdig kokt havregryn, å hyssing oppi eller noe tråd sånn at det er muligheter for å hengt det opp (pass på at tråden er helt til bunnen, sånn at det ikke detter ned-etter at fuglene har spist litt)


Også må man jo ha fett oppi her, vi brukte delfia fett.
Det bruker jo litt tid før det stivner.
Glemte å ta bilde av ferdig resultatet, men det kommer!


I desember så kjøpte jeg og min samboer - julekalender til kaninene våre (jeg vet-vi er litt rare) Men det er jo så utrolig morsomt, og gøy å skjemme de bort litt.
Men må ærlig innrømme, de var vel kanskje mer interessert i selve pappen på kalenderen enn det som var oppi.Men det gjorde ikke noe..

Så har vi denne søte klumpen her, Rambo. Vi kjøpte vitamin som han skulle ha i buret, og denne var rosa. Og da han har gnagd på dette, så har det blitt masse pulver i buret.Noe som han har ligget på, og da blitt rosa!
hihi er han ikke søt??


3 kommentarer:

  1. ÅÅåååå, så skjønn ♥
    Går han løs i huset som en katt liksom?

    Får så lyst på kanin når jeg ser slik♥
    Ønsker deg en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. En rosa kanin, hærremin, det er det søteste jeg har sett! <3

    SvarSlett
  3. Hei.Så koselig.Kjempe søt kanin.Lurer på om den fikk mye fint i kallenderen sin:)Så snill dere er å lage mat til småfulene.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin