søndag 27. november 2011

1 advent



Hvordan har din dag vært?
I dag har jeg hatt skikkelig storrengjøring!
 Nå har jeg hatt kun fokus på eksamen, men klarte ikke å la ting være noe mer i dag. Så jeg har ryddet og vasket..(har siste eksamen denne uka -takk og lov)
Og endelig har jeg satt meg ned i sofaen og tenkte jeg skulle ta meg en titt i blogg -verden.
Har jo pyntet litt opp her hjemme med noe julepynt (-er jo endelig advent), er ikke dette pepperkakeslottet - lyset fint?? Ordentlig stemning blir det av den, er utrolig glad for at jeg kjøpte denne..

Har sydd noe i helga, som er gave- og har så lyst å vise det til dere. Men de som skal få det, følger litt med på bloggen min. Og da er det jo ikke noe overraskenede å se det her, men jeg skal passe på å ta bilde av dette.

Hvor langt er dere med julegaver? Måle mitt er å være ferdig med julegaver før 1 desember, har fram til onsdag har jeg. Så jeg må raske på litt..

God søndag videre folkens..
Kjører snart i gang en konkurranse, er så heldig å bli sponset. Mer om dette senere.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hva du har laget;) her har dagen gått med til vasking og stryking av gardiner. Så nå er stua rød og hvit her i nord;)) ønsker deg fortsatt fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Er ferdig med alle julegavene jeg :) Overleverte alle bortsett fra en i dag ogå, så denne desember som kommer skal jeg bare koose meg.

    Fabelaktig start på uken til deg.
    Vi kom hjem fra Svigers nå og er fullstappet av pinnekjøtt :)

    klem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin