tirsdag 1. november 2011

Skole skole skole

Noen skoleprosjekter som vi har hatt i det siste.
Her er en av mine kunstnerisk øyeblikk i tegning.

 

Prøvelapp av "usynelig glidelås"

Og nå har vi en STOR oppgave, forbredene til eksamen.
Er ikke lett å forklare oppgave her, men vi skal bruke gjennbruks tekstil. Om det kun er en liten del eller hele.
Jeg skal bruke hele denne brikken på et skjørt jeg skal sy.

Så valgte jeg ordet Punk, så retro brikken jeg fant på loppemarked skal kræsje helt med skjørt som er punk stil..
 (bildet hentet fra google.no)
(bildet hentet fra google.no)

Så jeg er i fullfart med oppgaven, litt panikk har jeg om jeg klarer & rekker å bli ferdig. Men sånn er vel vi alle mann regner jeg med.

Flere bilder av oppgaven og sluttresultatet kommer etterhvert!
Ha en fin tirsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin