søndag 13. desember 2009

smart jule handel??

Jeg gjør vel det hvert år! Kjøper julegaver, og kjøper enten en ekstra "julegave" til meg selv. Vet ikke om det er smart julehandel akkurat, men jeg finner i hvert fall en del ting jeg har lyst på hvert år. Og i år har jeg "så langt" kjøpt en sånn som dette her ekstra.
Har sett på disse bollene her flere ganger, har og lyst på de der det står popcorn, egg, snacks osv..

Her er stå lampen vi kjøpte på IKEA, med listene på gulvet som vi ikke har fått opp enda.
Kun taket igjen, skulle egentlig vært ferdig nå. Men med vår stadige flaks så ville ikke borren samarbeide, men vi får låne en i morgen. Så da satser jeg på at i løpet av denne uka, så blir vi ferdig! JIPPI!!

Her er gaven jeg vant i en konkurranse.Sånn Scrappel ting, har du tips om hva jeg kan gjøre med det?? Kom med det! Trenger hjelp...Har litt lyst å prøve å lage et bilde, med den gamle teksten.



Prøvd å lage litt stemning i leiligheten i dag, med masse levende lys.


Da skal jeg gå og fikse meg en kopp te, titte litt på mine faste bloggere. Så er det slappe av litt før jeg tar kvelden! Ny uke, føler meg ikke helt klar i kroppen.
Ha en fin søndag videre! Klem

7 kommentarer:

  1. Masse koselig her ja.jeg likte stålampa di.Kos deg med koppen du.
    God søndagskveld

    SvarSlett
  2. Tenker det blir godt å bli feridg med oppussingen ja, føler liksom ikke at en får ryddet og vasket ordentlig før alt er ferdig.
    Jeg har en slik hvit popcornskål med sølvskrift og en liten snacs skål.
    Artig, men jeg synes den store popcornskålen er litt klomsete.
    Koselig å tenne masse lys, litt stemning må en jo lage innendørs når julestemningen utendørs uteblir ...iallefall her.
    Det er enkelt å lage brente mandler og farlig godt..det går liksom så fort å knaske de ;O)
    Bare søk opp en oppskrift, de fleste er likedan.
    Men spør gjerne hvis du lurer på noe.

    Nå skal jeg se å finne køya, en ny arbeidsuke venter.
    Klemeliklem

    SvarSlett
  3. Har også noen av de skålene. Syns og de er så fine:)

    Kos deg med tekoppen. Har desverre ikke noen gode tips til scrappingen. Håper du finner på no fint:)

    SvarSlett
  4. Grattis med fin gave, men kan desverre ingenting om scrappel.
    Fin lampe og godis skål, ønsker meg en sånn jeg også, de er så fine.
    Det har blitt så koselig i leiligheten din atte.
    Ha en fortsatt fin adventssøndag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  5. Jeg sto også å holdt på å kjøpe en sånn skål i gave til meg selv i går.. men klarte å holde meg i nakkeskinnet.. syntes de er så tøffe altså...!!
    Ha en fin uke :)
    Klem Hege

    SvarSlett
  6. Fine bilder du viser. Gleder meg til å se hva du lager av scrappe tingene:)
    ha en fin uke:)
    klem Linda

    SvarSlett
  7. Gratulerer som vinner av min Give away :-) Se instruksjoner på bloggen min.
    Camilla

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin