søndag 13. desember 2009

Tapas kveld hos en venninne

Jeg vet at for tiden har jeg vært utrolig dårlig på å blogge, har vært alt for mye med jobbing, juletid, julebord, kjøretimer osv.. har rett og slett vært utslitt.Men nå har jeg bestemt meg for å bli litt flinkere til å blogge igjen!
*
På fredag var jeg med 3 gode venninner, alle hadde med seg "to retter" hver. Og kan love deg det ble masse mat. Masse gode grønnsaker, scampi, kylling, biff osv... Blir nesten sulten av å tenke på dette nå. Så ble det litt god vin, så vi holdt ut lenge.. Til hun ene sovnet på sofaen..
*
Kvelden hjemme hos min venninne måtte jeg selvfølgelig ta bilde, av litt mat og interiør-det er meg i ett nøtteskall det.
Se disse nydelige lampene!!! Min venninne kjøpte de da hun var i Danmark (grønn av misunnelse). Hun er og veldig opptatt av interiør, prøver å få henne til å starte en blogg! For hun er kjempe kreativ, og har utrolig bra smak. Bare sjekk disse lampene!!


Har helt glemt å vise dere hva jeg vant i en konkurranse for en stund siden. Men det skal jeg vise dere!Skal ta litt bilder av det.. Å håper noen kan komme med ideer til meg. Det er sånne scrapping ting- og jeg ga jo bort en bok om det i en av mine give away.. Så jeg trenger litt hjelp om jeg kanskje kan gjøre noe annet med det!Tar i mot med åpne armer..


8 kommentarer:

  1. hei
    det så riktig herlig ut!
    ha en flott søndag

    SvarSlett
  2. Så koseligt med venninne julebord.
    ønsker deg ein fin 3 adventsøndag.
    klem

    SvarSlett
  3. Hei hei, jeg har heller ikke vært så aktiv med bloggingen i det siste.
    Det har tatt seg opp litt nå, det går i rykk og napp etter tid og lyst.
    Koselig med slike vennindekvelder!
    Og tapas er jo bare snadder da.
    Resturangen ligger i Øsersund i Sverige.

    Håper du har det fint!
    Ønsker deg fortsatt en fin adventstid!

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Hei Cecilie
    Kjenner meg godt igjen i det du skriver først her :o) har ikke vært så flink jeg heller. Er så mye som må ordnes, og så har man ikke overskudd til så mye annet…. Nei, en får blogge, og stikke innom når man har tid. Det er det som er koselig. Om det er noen innlegg som man ikke har fått med seg, så er det jo ekstra koselig å se ”flere” innlegg når man først titter innom ;o) Hørtes ut som en koselig kveld du har hatt sammen med sine venninner og for ikke å snakke om maten… den så veldig fristende ut ja… og enig med deg, de lampene var utrolig stilige!!!
    Gleder meg til å se hva du vant. Ønsker deg en fin søndagskveld og adventstid. Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Hei.Så deilig mat.Så koselig å kunne møte goe venninder nå i denne førjulstid.Kjempe koselig hadde hun det.Ønsker deg en riktig fin Søndagskveld.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  6. Dette så utrolig koselig ut;) og de lampene var bare såå fine;) Håper du får slappet litt av mellom slagene;) Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  7. Nammenamm, tapas er noe av det beste jeg vet. Bare synd det tar en halv dag å forberede :P Men da lager jeg lager alt fra bunnen av!

    SvarSlett
  8. Så koselig da, og smart med "spleiselag":) Lampene til venninna di var kjempefine!

    Håper du har hatt ei fin helg og en avslappende søndagskveld:)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin