onsdag 19. august 2009

Bilde utfordring

Da har jeg spist litt kveldsmat og te, bare kost meg!Fått med meg Ghostwhisper, takk og lov for Get boksene som tar opp alle episodene jeg hadde gått glipp av.

Har fått en utfordring av Caroline, får prøve meg på den.


Bildeutfordring

Man skal svare med bilder på spørsmålene, får prøve meg;

Hva er det du er flink til/glad i?

Hva/ hvem er du redd for å miste ?

(vil ikke legge ut noen barne bilder, uten tillatelse)

Hvem skulle ha spilt deg i filmen om ditt liv?

(er ikke mye likhet mellom meg å Jennifer love Hewitt, men men vi begge er mørke ;-) hihi )
Hvilket yrke ønsker du deg?



Hva ville du ha sunget på Idol-audition?

(off vanskelig vanskelig... mange låter jeg liker)


( De som ikke har sett City of angels, må se den- jeg griner like mye hver gang. Men den er såå fin, blir nesten rørt av å tenke på den-ihvertfall når jeg hører musikken)

Hva er det beste med hjemstedet ditt?


Hva drømmer du om?


Din favorittfarge?
De som vil ta bildeutfordringen kan bare prøve seg, gøy om folk har lyst!

Nattinatt folkens, drøm søtt!

3 kommentarer:

  1. Hei! Det var jo en skikkelig artig utfordring og jeg synes du har valgt så fine bilder! Ha en fin natt og håper du får en fin drøm om alt du er glad i og om det du ønsker deg! God natt!

    Solrosa

    SvarSlett
  2. Gøyalt! Takk for alle oppmuntringer inne hos meg;-)

    SvarSlett
  3. Morsomt! Jeg stjeler denne :D

    Er forresten ny her og dere har en veldig fin blogg :D

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin