torsdag 20. august 2009

Gutta på jobben ble kjempe fornøyd med kaka og jobben til min kjære ble også veldig fornøyde. På bilde så er jo ikke kakene helt ferdig som dere ser..mangler jo toppingen.
Alltid koselig å komme hjem å lese mange bloggere, så mye gøy å få med seg.
Jeg har ikke gjort så mye nytt i leiligheten, men det kommer mer nytt etter helgen. Da skal jeg sette igang igjen, har så mye å gjøre i leiligheten både med å pusse opp og male småting.. Så må bare følge med,så kommer det mer!
Har jo skrevet en del private ting, ikke interiør ting. Men det er jo litt koselig med private ting-enig?


Er så glad i denne sangen... nattinatt!


1 kommentar:

  1. Jeg skriver det som faller meg inn... Og så går jeg heller tilbake og sletter senere;-)
    Heldigde de som jobber med dere da!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin