onsdag 19. august 2009

Fotpleie

I dag var jeg hos hudpleieren, som jeg går til. Fikk jeg pedikyr, og nappet øyenbryn. Kjempe deilig å det gjort, og at andre gjør det. Man blir litt bortskjemt!
I morgen er den siste kvelden jeg jobber (på denne jobben), så jeg tror jeg skal overraske gutta på jobben med gulrot kake.Må nok lage en til jobben til min kjære og,fått oppskriften av en venninne. Og den er så enkel og super god!!

Er så mange som har lagt ut fine bilder av høsten som vi venter rett rundt hjørnet

Er vel ikke så lenge til jeg kan ta høst bilder selv, får nok tatt en del vakre bilder i helga. Som jeg skal vise dere.
Sov godt alle sammen, drøm søtt!

3 kommentarer:

  1. Åh,det hørtes bare herlig ut. Aldri vært til en selv,men kanskje man bare skal unne seg det en gang i blant..?

    Takker for tipset om støvsugeren, må sjekke på elkjøp trur jeg. Er jo helt utrolig at den til 600 kr.har holdt i 2 år. hadde ikke store forhåpninger.

    Nå er det natta her ihvertfall.
    God natt og drøm søtt:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder :)

    Merker jeg ser mer og mer frem til en flott og frisk høst!
    Klem.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin