søndag 23. august 2009

Hjemme igjen

Da var jeg hjemme igjen, alltid godt å komme hjemme igjen. Jeg og tre andre venner reiste til Galdhøpiggen. Det var kjempe gøy å reise bort for helgen, en opplevelse. Kjempe nydelig natur og kjempe hardt å gå så "langt". Det er ikke langt egentlig, bare det hadde vært rett bortover, men når det er så bratt at man må klatre litt oppover. Og ikke har trent på to år eller noe, DA sliter man!! haha jeg fikk jo nesten pusteproblemer, merker at kondis er noe jeg ikke har. Så nå er det faktisk nok, har bestemt meg for å gå mye mer enn hva jeg pleier. Og kanskje melde meg på noe dansing igjen eller bare rett og slett treningstudio. Men nå som jeg snart begynner på ny jobb så skal jeg begynne å sykle til og fra jobb, eller gå!

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg likte filmene. Skikkelig jentefilmer da. En shopoholikers bekjennelser var morsom, og perfekt som lett underholdning. The Dutchess var bra, men mer dyster.

    Ha en god natt! :)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Gått på Galdhøpiggen og greier;) Du er sporty.. Er selv ganske sporty, men har ikke fått trent noe i sommer, MÅ begynne nå, før det er for sent...!! Hehe! Lykke til med å sykle/gå til å fra jobben:)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin