onsdag 7. oktober 2009

Besøk og snart 5000 besøk

I dag har jeg vært hos hudpleieren (jeg pleier å gå til) å tatt fot pleie time, pluss fått nappet brynene mine. Det er så deilig at noen andre gjør det! Luxus, også blir det ordentlig.

I morgen får vi besøk, vi skal bli avlastnings foreldre, for en gutt. Og de må jo selvfølgelig komme til oss på besøk å ha en samtale, før ting blir innvilget. Vi var jo på møte forrige uke, og vi kjenner jo denne gutten fra før av,og vet behov osv..
Så jeg håper det blir litt fort gang i dette opplegget sånn at vi kan begynne å ha han hver 4 helg. Det kommer til å bli gøy og selvfølgelig en utfordring. Vi har hatt han hos oss flere ganger, men nå blir det en hel helg. Og vi får jo dekket ting for å finne på ting med han. Så da er det bare å begynne å planlegge. Har jo selvfølgelig alt det.. hehe
Som jul i Liseberg (Gøteborg)
Stockholm (weekend tur)
Harry tur ;-)

Eller en herlig fjelltur, men det blir vel ikke noe før det begynner å bli litt varmere i været. Men det er selvfølgelig mye å gjøre her i Oslo, som man ikke tenker på når man ikke har barn. Som man kan gjøre.. Bare kino er jo kjempe koselig! Så jeg håper dette blir kjempe koselig og lærerikt!

Så det jeg egentlig skulle fram til, var at her MÅ det RYDDES!! hjelp! Ting har stått veldig stille her med all den oppussingen, og jeg sa det til de som skal komme at vi har ikke sofa og det er under oppussing. Men de ville komme for det, da må de nesten regne med litt rot, er du ikke enig?

MEN så ser jeg jo at jeg nærmer meg 5000 besøkende på bloggen min, og det er jo kjempe gøy! Og det må jo feires.. Der skal jeg finne en gave på Zanz (siden det er bloggtrefffredag og vi får prosenter der, så why not? )
Hihi moro!


3 kommentarer:

  1. Hei.
    Så spennende da, og bli avlastningsforeldre.
    Det er sikkert både utfordrene og givende. Tenk å gi noen som trenger det en handsrekning.
    Og du har det sikkert mere enn bra nok.

    Det er loppemarked her på Jessheim v/vg skolen i helgen. Jeg jobber lørdag, men håper da at det kan være noe spennende til meg også.
    Litt misunnelig på dere som skal på treff, håper det blir en neste gang! Da skal jeg også være med.
    Og så blir det spennende med konkurranse inne hos deg.

    Jeg koser meg her alene, bare meg og rotta som er hjemme. Savner tulla & min kjære også, men det er mest godt da. Nyter stillheten faktisk.
    I morgen er det laaaaaaaaaaaaaangdag.
    Klem fra meg<3

    SvarSlett
  2. Så utrolig bra av dere å være avlastningsforeldre.Er nok mange som trenger den hjelpen de kan få. Og gutten kommer nok helt sikkert til å trives kjempe godt hos dere,Virker som dere har et varmt hjerte og masse kjærlighet :)

    Gratulerer med så masse besøkende,SÅ GØY!
    Det må jo feires.

    Ja,du må ta godt vare på bildene dine,så koslig å ha da.

    Ha en finfin kveld videre
    Klem*

    SvarSlett
  3. Hei,velkommen skal du være...og ang.navnlapp,helt greit med hvit klistrelapp også:o)Da sees vi!Klem fra Maliva

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin