fredag 30. oktober 2009

Sofa!



(bilde lånt av google.no)
Da er SOFAEN ankommet JIPPI!!
Jeg hopper av glede her, og formen er 10 ganger bedre! så nå vet jeg ikke hvor jeg skal ta fingre fatt til å begynne å ta bilde. Jeg har MASSE å vise dere, både på bloggshopen, sofaen, alle halloween ting jeg har kjøpt til meg og han vi skal ha besøk av i helgen(gleder meg) og pulsvarmere som jeg har bestilt. Hehe jeg må bare begynne ett sted! Så da begynner jeg!
Og endelig er det fredag, en herlig dag ..ja i dag er jeg skikkelig glad!
Håper alle har en kjempe fin dag, og til alle dere som er syke og har fått svine influensaen - GOD BEDRING! ( og til dere som ikke har det å da, selvfølgelig).

Da er det "Picture- time!"


2 kommentarer:

  1. Godt å høre at humøret er bedre.
    God helg til deg også, kos deg masse.
    Miraklem.

    SvarSlett
  2. Herlig å være frisk med masse energi!
    Ønsker deg en flott helg. :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin