tirsdag 20. oktober 2009

Fri fra jobb.

I dag hadde jeg fri fra jobb, mamma kom å hentet meg tidlig på morgen, og vi fartet rundt. Shoppet litt, men formen min har egentlig vært litt dårlig etter hytteturen. Jeg har vondt i halsen og fryser..Så det ble ikke mye farting rundt omkring, men det ble god middag som jeg og mamma lagde sammen.
Jeg vet jeg har vært lite aktiv på bloggen min, og jeg beklager det.. men jeg kommer sterkere tilbake. Jeg prøver å holde varmen sånn at det ikke bryter ut hos meg, har liksom ikke helt tid til å være syk ( som helst sikkert ingen andre har tid til heller , hihi ).
Så selvom jeg har prøvd å sy litt hos mamma i dag, så gikk det bare ikke min vei.. jeg orket ikke og alt var bare feil..
En positiv overraskelse, har fått en liten trøstepremie på bloggen til anne !! Moro! Gleder meg!
Får gå og legge meg i senga igjen og lese!

1 kommentar:

  1. God bedring! Ikke noe gøy å være litt småsyk, håper du slipper unna med "bare" det:) Har ikke så mye å blogge om for tiden jeg heller. Menmen, blogging skal være gøy å gjøre, ikke noe man føler at man MÅ. :)

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin