fredag 23. oktober 2009

leggvarmere og pulsvarmere

Da er den ene leggvarmeren snart ferdig, kjempe gøy når man ser enden på ting.
Da er det bare å begynne på neste snart.. hihi

Og nå er pulsvarmerene jeg har bestilt hos Idè kroken

Gleder meg masse til jeg får disse i posten!! Ta dere en titt på bloggen hennes- kjempe koselig blogg, og hun har masse tips og lager kjempe fine pulsvarmere!





Hosten min er forsatt vondt, og det er mye smerter i brystet i dag. Men formen er på bedringens vei, godt..
Håper alle koser seg masse i dag og har en fin fredag!

4 kommentarer:

  1. Så flink du er, leggvarmerne dine blir kjempestilig.
    Og fine pulsvarmere du har bestil deg.
    Er formen bedre?

    Ønsker deg god helg.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Fine leggvarmere! God bedring, og god helg

    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Vil bare takke for at du deltar i min konkurranse:) Har vært bortreist en stund, men nå er jeg tilbake!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Hei ville bare stikke innom deg for å se hvordan det går med deg og ønske deg en riktig fin søndag :)
    Leggvarmerene blir kjempefine. Har bestilt og fått pulsvarmere jeg oså fra Maria - de var bare rålekkre og har fått mye skryt. Gled deg.
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin