fredag 16. oktober 2009

tacosalat..

I dag er det Taco salat på meg, skulle egentlig ha reist på hytte tur med noen venninner. Men det blir foreløpig i morgen vi skal dra. Får håpe det! Så fram til å komme meg på fjellet.. Men hvis det ikke blir noe av, så er det jo masse med leiligheten jeg kan gjøre. Har jo masse å fikse, så egentlig har jeg ikke tid til å dra på fjellet. Hehe
Men nå har jeg fri i 4 dager, deilig har nok av tid! Litt langhelg trenger man etter forrige helg med jobbing.

Kjempe gøy å se at det er så mange som vil være med på Giveawayen min! Forsatt masse plass til fler.. Trykk HER



3 kommentarer:

  1. Det der så utrolig godt ut!!
    Nyt fridagene og kos deg på fjellet hvis det blir noe av;)
    Ha en fortsatt fin kveld;)

    SvarSlett
  2. Nam-nam, dette såg godt ut. Friste!
    Ønsker deg en riktig fin hyttetur i morgen da.

    Kos deg ikveld.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Åh, det så jammen meg godt ut! :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin