søndag 2. mai 2010

Sugar!

Jeg har lovet bilde av vår lille og herlige kanin
Sugar ( tenkte brown sugar,pga fargen)

Her går det i spinat, det er en stor slager..


Men hun har jo fått flere kallenavn, som er helt naturlig;
Lille klumpen, Makta (hihi), snuppa osv. (nå kommer jeg ikke på alt)


Hvilken glede dyr gir?? Det er helt herlig!! Dyr gjør så mye, selvom hun er en liten ramp og favoriserer litt her hjemme. Hun liker testosteron mer .. biter meg litt mer enn mannen i huset. Men men hun må bare kose og bli en ordentlig kosekanin for det..Det har jeg bestemt!

Håper alle har en fin søndag!

Kunstverkene mine er ikke ferdig, oljemaling tar litt lengre tid å tørke enn hva jeg trodde..

4 kommentarer:

  1. Så nydelig den var :-)

    Ha en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Oh my God, for en sukkerklump!! *Smelter*

    SvarSlett
  3. Hei.Hælle dussen.Kjempe søt.Nydelig.Ha en riktig fin uke.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. så nydelig den er, ikke rart den blir bortskjemt!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin