onsdag 23. september 2009

Da er sofaen bestilt! Jippi! (tar jo bare 6 uker til den kommer hjem til oss-Hjelp!) Gleder meg.. endelig en sofa vi skal kjøpe. Har jo kun arvet sofaer jeg, så nå var det på tide med noe nytt.

Har lest litt på bloggen til Lycheli, hun har jo så utrolig mye inspirerende og er så utrolig kreativ. Så jeg har tatt utfordringen hennes angående ærlig blogging. Nå til helgen skal jeg ta bilder av leiligheten hvordan den egentlig ser ut.. Ikke kun vise det nye og det kjøpte. Men og hvordan jeg virkelig lever!Er det noen flere som tar utfordringen? heng dere på nå..

I dag har jeg fått pakkene fra både Ann og Anette (men jeg må hente den på posten - den fra Anette først). Men skal ta bilder å legge ut nå straks.

1 kommentar:

  1. Så GØY..Alltid like gøy med pakker da. SÅ Heldig du er da! Må si du har vinnerlykken med deg.

    Blir nok herlig med helt ny sofa da ja, jeg gleder meg til å få se. Vil du røpe om det ble stoff eller skinn?

    Ha en flott dag videre
    Klem*

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin