søndag 13. september 2009

Ferdig malt brystpanel.

Da er brystpanelen ferdig malt-ENDELIG!
Har malt både brystpanelen og tapeten i cafè late så brystpanelen skal bli "borte" på en måte. Syntes det ble fint jeg.

Har malt vinduskarmen to ganger, må nok ta det enda en gang til..Alt ble så veldig gult det andre, så da var det fram med klor og vaske.

Lå et kort til meg i postkassa, forrige dagen..

Fra mammaen min:-) Kjempe koselig å få kort av deg mamma, som ønsket meg lykke til på ny jobb og masse andre koselig ting. Kjempe glad i deg mamma, du betyr masse for meg! Ble rørt av det du skrev.Verdens beste mamma er du!! :-)
Skal kose meg videre på denne søndagen, det må alle dere andre gjøre og!


5 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært :-D
    Og hyggelig med kort fra mamma da!! Bestandig kos med slikt..

    Kos deg videre!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Hei. Først må jeg si at komoden i innlegget under, ble veldig fin. Likte knottene så godt.

    Og skal si det blir stilig hjemme hos deg nå. Hvitt er pent & rent. Så kan en jo evnt. velge farge i ting & textiler. Gleder meg til du får laget det til nå.

    Og så ser jeg at du har vunnet i konkurranse ja. Der var du heldig..Grattis :-D

    I morgen er det mandag...jaja, det må vel gå det! Ønsker deg en fin uke.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Så nydelige sofaer! *sukk*
    Er så på utkikk etter sofa selv!

    Ellers er alt bare bra her :-) Hatt en fin hyttetur, men det er sannelig godt å være hjemme igjen også!

    God natt vennen!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  4. Så deilig når slike prosjekt er i boks.
    For panel er kjedelig å male, det vet jeg alt om da vi har det både på vegger og i tak.
    Så fine nattbordene ble!
    ikke arbeidsledig du heller.
    Men nå kan du snart sette deg ned å nyte synet!

    Ha en superfin høstuke!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Det blir veldig lyst og fint frøken! Likte også veldig godt nattbordene fra forrige vedlegg! Stå på! :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin