søndag 13. september 2009

Panduros pakke + litt tv shop

Etter jeg var hos mamma og vi lagde litt såpe, har vi blitt hekta. Dette er jo perfekte julegaver, så det var rett inn på Panduro og bestille!Pakken kom ganske så fort,så nå er det bare å sette igang å lage julegaver.


Her har du såpemasse jeg kjøpte-tre forskjellig.

Her har jeg roseblader og tørket lavendel.

Og her muffins former som vi skal tørke/stivne (eller hva jeg skal kalle det) såpa i, hvem syntes vel ikke det ser mer fristende ut med såpe som ser ut som muffins?

Og et svakt øyeblikk der jeg satt å så på tv en dag, og det kom tv shop reklame. Og jeg løp til tlf og kjøpte(løp og løp-tok mob tlf rett foran meg hehe). Men denne så faktisk ganske morsom ut, det er danse program. At man skal gå ned på å danse og ha disse lette vektene, og jeg elsker jo å danse. Så jeg tenkte Why not?


2 kommentarer:

  1. Såpelaging hørtes ut som en koselig aktivitet og tips til fine gaver.
    Lykke til med både såpelaging og dansingen:)
    Ha en deilig søndag:)

    SvarSlett
  2. Ikke bare meg som handler på tv shop nei hehe:)

    Så gøy å lage såper da !! :))) Jeg har også gjort det endel før, men skal til igjen snart, er veldig morro altså:)

    Må du ah en fin søndag da

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin