lørdag 30. mai 2009

en tur i byen med kusine +en tur ut til mamma..

I går møtte jeg min kusine og henne unge, kjempe god! De flytter jo snart! Kjempe trist, men også glad for des veiene. Godt å komme seg vekk og "starte på nytt" på en måte. Kunne tenkt meg det selv jeg. Flytte et helt annet sted! Kjøpe ett søtt lite hus! hadde vært perfekt! Er inne på tanken å flytte lengre vekk fra Oslo. Så kanskje etter at vi har pusset opp leiligheten..

her er bruktbutikk vi var innom, like ved gunerius. Det var mye fint der. Men syntes det var litt dyrt der! så jeg drøyde den med å kjøpe noe! vil finne noe billig.

på vei til byen, like ved oss fant jeg en til som var på tur. Et lite piggsvin! Søt da.
var ikke så lett å ta bilde av han, ville liksom ikke stå i ro..

Om noen husker denne jeg kjøpte på loppemarked;
Tok den med til mamma og begynte å pusse.. Har fått pusset litt,vet ikke om jeg trenger å pusse sånn veldig mye mer. Skal jo male to strøk og pusse litt på kantene sånn at det ser litt gammelt ut, og kjøpe noen håndtak!

Så kom mannen til mamma, han hadde funnet noe på jobben som de skulle kaste!som han tok med seg til mamma! Kjempe artig! Over 50 år gamle aviser.
tok en titt og tok litt bilder morsomme reklamer på den tiden!
hihi den her var det nedbetaling på senga 49.50 i 6 mnd. høres jo utrolig billig ut, men det var jo ikke akkurat det da.





hehe moten den tiden ! ser jo at jo at det er jo litt som har kommet tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin