søndag 24. mai 2009

Lørdag var en fin dag, stod opp tidlig og dro på Jessheim senter med en vennine! Der var det jooo så mye fint, så jeg fant selvfølgelig en interiør butikk som jeg forelsket meg i. hihi Selvom jeg ikke hadde noe særlig penger, så kjøpte jeg noe som jeg tenkte jeg skulle ta bilder av etterpå og legge ut!

men på kvelden ble det litt wok laging, prøvde meg litt på en thaivariant..Jeg var ganske så fornøyd, men samboeren min sleit litt. Hadde puttet litt for mye chilli oppi - Ops!! hihi Jeg liker nå litt sterk mat. Så han fikk både svetta litt, og drikki masse vann!!




Masse grønnsaker og oystersaus, vann og noe bulljong lignende ting jeg har kjøpt på thai butikk!


nam nam

-dattera-

5 kommentarer:

  1. hei :) kjem du frå Jessheim??? søstra til min kjære bur der med familien, skal dit i juni på besøk. kanskje du kan tipse meg om interiørburikkar? :) skal vertfall innom linneas hage :)

    viss du sjekke denne linken får du tips om bloggting, f.eks å få teller til bloggen :)

    http://www.joridkvam.com/2009/04/hvordan-legge-til-signatur-skefelt.html

    lykke til :o)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. nam nam dette så godt ut...;))

    SvarSlett
  3. Hei og hopp :-)

    takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Den ene hemsen er liksom mitt lille "farge-hull" da, hehe... kjekt å eksprimentere litt og enda kjekkere å få hyggelige tilbakemeldinger på det :-D

    Woken så jo skikkelig digg ut...hmm, må snart lage noe mat selv her, så mulig det var et god idè ;)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld!!
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  4. Åh så utrolig gøy med svar :-) at det er noen som leser bloggen vår!
    sender svar til selve bloggen deres jeg :)

    Ha en fiiin søndag!

    SvarSlett
  5. hei igjen :) confetti skal eg huske :)
    linneas hage ligg i trondheimsveien...ikkje at eg veit nøyaktig kor det er....
    link til butikken her, dei har ein fantastisk fin nettbutikk som ikkje er lett å la vere bruke pengar i :)
    http://www.linneashage.no/

    gledar meg til Jessheim shopping i juni :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin