onsdag 6. mai 2009

Var inne på en blogg. Hun hadde en litt morsom utfordring som jeg ville og prøve.noe jeg ser kommer til å bli vanskelig!!

«Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar? ikke dikte! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner.»

Nå har jeg prøvd om og om igjen på mitt eget navn, og jeg stopper opp hele tiden.og finner lite på C, men da prøver jeg mammas navn :)

1 Hva er navnet ditt: Eva
2 Ord på fire bokstaver: Exit
3 Guttenavn: Erik
4 Jentenavn: Emilie
5 Et yrke: Elektriker
6 Farge: Eple-grønn
7 Noe du har på deg: En genser
8 Mat: Entrecôte
9 Noe på badet: Elnett(hårspray)
10 Et sted: Ecuador
11 Grunn til å komme for seint: Ete
12 Noe du roper: En til!
13 Film tittel: Exorcisten
14 Noe du kan drikke: Eggelikør
15 En musikkgruppe: Eric clapton
16 Et dyr: Esel
17 Gatenavn: Erling Skakkes gate
18 Bilmerke: hmm...e?
19 Sang tittel: Ella ella
20 Et verb: Erter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin