fredag 22. mai 2009

I dag har kun vært en rolig dag(etter jobb da selvfølgelig-føltes som det bare har vært meg å jobbet i dag), med tv titting, og lesing av blogger.. Det er jo så utrolig mye å se og lære her! er helt fasinert jeg over hvor kreative enkelte mennesker er! Men det blir til at alt jeg ser for tiden, ser jeg en mulighet til å gjøre det anderledes-eller bedre(i mine øyner). Og det er utrolig godt! kanskje jeg har en liten kreativ hjerne jeg å, at den må bare begynne sånn smått i smått!

Men det er så typisk meg at jeg tar på meg, mange prosjekter med engang. Jeg må lære meg å ta en ting av gangen. så ting blir ferdig..
Går å tenker på at jeg skal lage meg et lappeteppe, gå i litt billig stoff forretninger å kjøpe meter stoff,litt forskjellig. Og lage et litt morsomt og fint lappeteppe!

Jeg har prøvd å strikke litt i dag, men det garnet jeg har prøvd er litt rart-så jeg tror jeg har litt feile pinner. Må ikke gi opp..

Håper det blir masse fint vær i helgen, satser på det!
God helg alle sammen! Jeg tar å legger meg nå..
Skal en tur på et senter med en vennine i morgen,vindusshopping!
Nattinatt

-dattera-

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin