mandag 4. mai 2009

What's MY style?

Jeg vet egentlig ikke hvilken type stil jeg er.. Men jeg er nok litt lett blanding tror jeg!Egentlig tenker jeg alltid at jeg vil ha hvite og lyse vegger! sånn at rommet ser større ut, og at det er enkelt og fint. Men så har jeg en liten ting for gamle ting. At det er nytt men ser gammelt ut. Som f.eks loppiser, møbler som man maler og ordner-får så mye for penga. Og så er det så moro å ha noe å drive med!Har også en ting for marokkansk stil, sterke farger og ja, sånn som du ser på de bildene under her.




Også syntes jeg det er ganske tøft med sånn masker som dette her! Sånne afrikanske masker! Men skulle jeg hatt sånne så ville jeg vel egentlig ha vært der og kjøpt sånne ordentlig masker. Hmm kanskje det er ditt jeg må ta turen etterhvert!
Såå er det bohem mønster! Jeg har jo alltid syntes at sånn type som dette er fint!men kan bli for mye! Så denne har ville jeg kun hatt på en vegg inne på et rom. Jeg hadde jo egentlig planer om ha dette mønsteret i en annen farge-på soverommet-bak senga! men har fått litt andre ideèr nå. Så får se hva jeg gjør!


Så man kan vel egentlig si jeg har litt lett blanding. Så jeg tror jeg må bestemme meg for et rom av gangen.Hvilken stil! farger osv..
Kjenner det bare klør i fingrene mine! jeg MÅ starte! Gleder meg til skattepengene kommer! Da er det bare å sette igang å kjøpe inn. Så har vi planlagt å invitere folk, de vi vet har allerede tilbudt seg å hjelpe til da selvfølgelig.Lage masse mat, ha masse å drikke! Så er det bare å få folk over-å male! Gleder meg! JIPPI! Da har jeg ny stue i sommer!!Men det er jo mye som mangler til stua, jeg vil ha ny sofa, må ha spisebord, tvbenk,som passer alle disse duppedittene til samboeren min(og ikke minst en ny tv),og et bord til akvariumet vårt! Vel, det er jo bare å begynne å spare virker det som..mye penger inni bildet her!hehe

2 kommentarer:

  1. Det er ikke lett og ha en stil eller finne ut hvem stil du er. Men jeg mener en lett blanding viser personlighet. Har man er helt ren stil kan det fort se "kunstig" ut. Må ha litt sjel i heimen, hehe. Kos deg:)

    SvarSlett
  2. Helt enig.. man må ha litt personlighet! Kos deg du og, takk for svar!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin