mandag 25. mai 2009

Ja.. da sitter jeg på jobben da(jobber kveld denne uka), så utrolig kjedelig når det er så fint vær ute i dag. Eneste som er fordel med å være inne å jobbe er å slippe pollen,ganske så slitsomt å være allergisk nå! Svir&rener av øynene og nyser og har hodepine.Off! Men da hjelper det å se på blogger!Lese og lære!utrolig gøy, denne bloggen her har blitt min nye hobby. Går å tenker på prosjekter jeg skal starte med å hva jeg skal legge ut på bloggen + at jeg har begynt å ta med meg kamera over alt. Moro! Engasjert ihvertfall!



sitter her å drømmer om å være på en strand, det hadde vært godt!(dette her er Mexico) hadde vært en drøm å vært der nå!men neida..
Sommeren min kommer til å gå i oppussing og road trip i norge og kanskje sverige! vi har jo masse å se her i norge! så jeg tror nok det blir en like bra ferie!


har tenkt å ta meg en tur til preikestolen, har aldri vært der før!
bare sitter på jobb å drømmer om ferie jeg nå!

Skal jobbe litt med min koffert jeg kjøpte på loppemarked for 10 kr, og noen blonder og strikk som jeg kjøpte i tallinn, blir artig!håper det blir like fint som det er i mitt hode.

-dattera-

1 kommentar:

  1. Hei, fine bilder fra Mehiko!
    Bare bilder av prekestolen gjør meg svimmel!!
    Huff og huff!!!!
    Jeg hadde ikke turt å gå ut på tuppen der, nei!!
    Det hadde vært typisk meg å ramle utfor!
    Ha en fiiin aften!
    Klem fra meg!
    Ps....jeg fortsetter Norgesglasskonkurransen snart, blir du med?

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin