søndag 3. mai 2009


I dag har dagen gått i å vaske og rydde..


Jeg har ryddet klesskap, hva er det med at det alltid forsvinner en sokk? at man alltid har en sokk, ikke et par! Skjønner ikke den. hehe litt komisk egentlig! Har egentlig såå mye å gjøre, og når det er så fint vær så burde man jo komme seg ut og gjøre litt ute. Men jeg har jo ikke akkurat noe hage, så da blir det verandaen. Det eneste jeg fikk til ute i dag, var å vaske verandaen. Men det var ikke sånn veldig varmt, så jeg fikk vasket bare litt. Men alt hjelper!


Også har dagen gått i litt tv titting, Ghostwhisper. Liker den serien godt!Er så glad for at vi har fått oss get boksen, da kan jeg ta opp alle serier og filmer jeg vil ha med meg! Passer meg helt yppelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin