mandag 25. mai 2009

Jippi!

Da har jeg fått hjelp av flere forskjellige bloggere, så nå har jeg fått opp på siden vår -antall besøkene og søker. Jeg prøvde også å få til signatur, men det funket dårlig. Men skal prøve igjen i morgen, begynner å bli sent.
Men i dag har jeg laget gulerot kake til mannen til mammaen min!

her ser den jo bra ut..


men her synker den sammen i midten :-(

men det smakte det samme for det.

et tips til de som har allerede gulerot kake oppskrift, i fyllet (med melis,smør,vanlijesukker,philad.ost) ta med lime! Det blir en syrlig smak som er utrolig godt!


her er en av tingene jeg kjøpte på Jessheim senteret - Confetti! Kjempe søt.. en kalender. Vet ikke helt hvor jeg skal ha den enda. Har noen noe forslag?er det vanlig å ha det på kjøkkenet? ved utgangsdøra?


og her er det bilde og fyrstikk eske-syntes de var såå søte! måtte bare ha de.. Har tenkt med det bilde og gjøre noe mere med det..

Men da må jeg ta kvelden, nattinatt folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin