søndag 10. mai 2009

I dag har det vært en kjempe fin dag, vi har vært på bilauksjon og fått kjøpt oss bil! Vår første bil sammen! Kjempe gøy!såå stas! Jeg har jo ikke tatt lappen enda, men det har jeg tenkt å gjøre noe med. Etter sommerferien, om jeg beholder jobben så skal jeg begynne jeg å.Det er jo ganske så greit å ha! Skal ta bilde av bilen i morgen og legge ut.Nissan Premier ble det!

Er ikke fornøyd med bloggen min, ser på alle bloggene på denne siden her ; http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/ har jo planer om å blogge mest om interiør og håndarbeid. Men har liksom ikke helt kommet i gang føler jeg. Øvelse gjør mester, er det ikke det folk sier..? Man må jo alle begynne et sted!

I morgen er det hudpleier før sommertider, gleder meg til det! gjøre litt sånn småting som er så deilig at andre gjør.Fotpleie, nappe øyenbryn og vokse!så det blir godt!

Nei, nå er det natta for meg.. sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin