mandag 30. november 2009

Bildene ble litt i kryss her nå ser jeg .. men her en av bøkene jeg har bestilt som kom i posten i dag. HER kan du lese om den. Jeg tror nok den kan være litt sterk.. men jeg er ikke ferdig med min Twilight serie enda. Leser sakte, for at det skal "vare" så lenge som mulig.
Og min samboer hadde vært å trukket lodd et annet sted, å kunne velge hva han ville -da han vant. Masse dvd er osv.. og han valgte faktisk denne lykta her(og tenkte på meg - så søt)

Jeg har fått STRENG beskjed at alle bildene fra begge julebordene skulle ikke ut på noe internett.. Så jeg fikk nå bare tatt bilder av desserten til min venninne som så så fristende ut.. syntes du ikke?
Og middagen min ...(litt mørke bilder - men men..)
Anbefaler Coco Vika
(på vika i Oslo)
*
Hatt en lang helg, er vært kjempe sliten, julebord tar på-det er helt klart! Så det var ikke mye koselig jule-pynting på oss i går! Vi lå rett ut på sofaen, så på tv og var bare late. Hehe det er litt godt det og.
Men i dag var det IKEA. Bildene kommer i morgen, også spiste vi heller middag på IKEA, så det ble årets første pinnekjøtt. nam nam


4 kommentarer:

  1. Hei. Ser da ut som du har hatt en trivelig helg, trass i at to julebord på en helg kan være litt slitsomt.
    Nice lykt, må si han har god smak.
    Og maten er bare nam-nam!!!
    Nattaklem Ann<3

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fin lykt.Så koselig med levende lys nå i den mørke årstid.Den maten så virkelig god ut.Håper julematen smaker på Ikea.Ønsker deg en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  3. Så fin lykt!
    Ser ut som du har kost deg masse:-)
    Så kjekt at du vil være med på min Giveaway:-)
    Ha en fin (og avslappende!) kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  4. God kveld i stua:) Vil abre si at jeg har vært innom og oppdatert meg på bloggen din, har ikke hatt tid å lese så mye blogger da det har gått dager og timer i maling;)
    Men denne mnd har jeg malefri, og da fikk ejg plutselig tid til...littavhvert!
    Fine de luene dine!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin