mandag 23. november 2009

Enda en LUE og litt thai mat

De som kjenner meg og som har følgt bloggen min fra starten, vet godt at jeg er et MAT vrak. Elsker alle smaker og prøve ut ting. Og er så heldig at jeg har noen thailandske i familien min, så da får jeg litt opplæring.. (hihi) Jeg begynner med desserten først, innbakt banan, med masse is. Puttet oppi sesam frø og, det var kjempe godt!Jeg var mett da desserten kom, men jeg bare dyttet i meg mer.

Vet ikke hva denne suppa heter, men den var veldig god- og det ble dårlig bilde!


Litt kylling må vi ha..


Vi var tre kokker, og det betyr jo bare mer søl. Men gøy var det!!

Her er lue nr to!! :) Denne ble jeg kjempe fornøyd med, med rosa og brun - kjempe fint sammen.Syntes nå jeg da.. har til og med fått to bestillinger på lue-det er jo litt gøy da!
Jeg vet det har vært lite interiør ting på siden min, men har vært litt mye i det siste. Det er mulig det blir nedbemanning på jobben min. Og dere som har følgt meg litt vet at dette blir ikke min første gang og jeg har jo akkurat kommet inn i denne bedriften. Så jeg er først til å gå, litt slitsomt å gå sånn som dette her!

6 kommentarer:

  1. Nam-nam, dette såg ekstremt deilig ut. Jeg elsker også Thaimat, og prøver litt selv av og til, selv om det ikke blir helt ekte.
    Fin lue, du har blitt en kløpper på å strikke.
    Synd med jobben din da, du som akkurat har skiftet. Må være frustrerende ja.
    Men anyway.....ha en kos kveld!
    Kle Ann<3

    SvarSlett
  2. Maten så herlig ut!
    Jeg er veldig begeistret for asiatisk mat; nå er jeg inne i en vårrull-periode. ;o)

    Ønsker deg en fortsatt fin mandagskveld!

    SvarSlett
  3. Mmmmm....nå ble jeg sulten! Det ser utrolig godt ut!
    Fin lue! Jeg liker luer, men jeg ser utrolig dum ut med lue på, så jeg bruker det kun på fjelltur...hihi
    Ønsker deg en trivelig uke;)
    klem

    SvarSlett
  4. God morgen!

    Mat er godt og thailansk er i alle fall det;)
    Håper det ordner seg med jobben din, trist når det skjer slike ting!
    Skal krysse fingrene for deg!

    Klem, Ingvild

    SvarSlett
  5. Nammm.... Så godt det ser ut. Nå ble jeg sulten her.
    Så gøy å få bestillinger da, skikkelig fiin lue.Ja,lilla og brun er så lekkert sammen.

    Skikkelig kjedelig med nedbemanning, krysser fingrene for deg og håper på det beste.

    Ha en fin kveld videre
    Klem*

    SvarSlett
  6. Heihei!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Ser ut som et spennende måltid dere har hatt, alltid gøy å smake mat fra andre land og kulturer! :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin