fredag 13. november 2009

Ny katt

Det har vært stille fra min kant,har jobbet en del. Og hatt herlig besøk av min kusine og hennes unge. Har mange pene bilder av de,men av hensyn til de så legger jeg ingen ut..Men har kost meg masse med god mat og selskap.
I helga har vi avlastning igjen,så skal prøve å finne på noe i morgen som er litt spennende.
Har fått en ny katt da ;) skikkelig gjennomtrekk på omplasseringen, det er jo bra.Det betyr jo bare at det er mange som henter katter der. Og det er kjempe bra..
Dere som ikke har fått med dere hva jeg gjør, så fjernadopterer katter hos dyrebeskyttelsen, for Oslo og Akershus..
Her er historien om NESSIE ;
Nessie vet vi ikke så mye om, hun hadde gått på Romerike ganske lenge, noen mente hun var spinn vill, fanget henne i en fangstkasse og leverte henne inn på en dyreklinikk. Der fant de fort at hun var tam, og veldig kontaktsøkende, men litt engstelig. Hun er en snill og sjarmerende katt, som nok ikke bør komme til familie med små bråkete barn.


Er hun ikke søt?
Er du interessert i fjernadopsjon? www.dooa.no
Dette var synet jeg fikk da jeg kom ut fra jobben i dag, det SNØR!!!!

Utrolig koselig med litt stemning..
Kommer mer i morgen!
God helg alle sammen!!!



7 kommentarer:

  1. Wow, så mye snø! Fikk nesten julefølelse:)

    Og grattis med ny katt, så søt! Har ei venninne som leder dyrebeskyttelsen i Ålesund og hun holder også på med omplassering av kattepuser. Fjernadoptering tror jeg ikke går an her, men det er jo et flott tiltak! Er så bra at noen bryr seg:)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei.Så kjekt å lese att noen kan ta seg av de hjemmløse kattene.Det er helt utrolig att folk kan være stygg mot kattene.Stakars dyr får tårer i øynene når jeg hører om det.Virkelig søt katt..Kos deg masse med de som du har på besøk og ha ei riktig fin helg.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  3. Hej
    Vad fin hon är. Hoppas någon vill ta hand om henne.
    Fin bild på snön
    Ha en fin helg.
    Kram Agneta

    SvarSlett
  4. Så smart med fjernadopsjon av kattar! Nydeligt snøbilde du viser ;) God helg fra IngridMarie

    SvarSlett
  5. Næh, er det jobben din? Åh, ære være deg!!! Jeg er en katte-elsker, det varmer virkelig hjerte mitt! Mine venner å kjente mener at hvis jeg var singel ville jeg blitt "den gale katte-dama" som har masse katter :P Akkurat nå har jeg bare ei, hun liker ikke andre katter, så det blir vel ikke fler med det første...

    SvarSlett
  6. Vilken liten sötis. Vad glad jag blir över att det finns människor som du som tar hand om stackars övergivna djur.
    Jag ser i din högerkant att du också är en Mary Kay-tjej. Jag tycker att de produkterna är de bästa i hela världen och då har jag provat de flesta märkena. Skulle jag få kopiera den bilden och sätta i min blogg?
    Och visst är det väl härligt med snö. Det blir så ljust och fint.
    HA en bra dag,
    kram Petra

    SvarSlett
  7. Så morsomt med disse kattene du adopterer! Veldig fint tiltak :)
    Og for et herlig bilde av SNØ!
    God helg :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin