mandag 2. november 2009

Vinneren er ......

Begynner med å beklage at det tok så lang tid, men det var så sinsykt mange mennesker som har meldt seg på. Som er kjempe koselig! Men det ble litt jobb,men moro og da.

Det ble en del lapper ...

Trommevirvel....
Den heldige vinneren er LILLA OG VANILLA
Og den som får trøstepremien er NOE PÅ HJERTET
GRATULERER TIL DERE BEGGE!!
Under her er gaven til Lilla og Vanilla


Og denne er til Noe på hjerte, kjempe gode karameller fra Tante Pose! Nam nam

Da skal jeg inn på sidene deres og gratulere dere med å ha vunnet på min side, og får dere til å sende adressen deres til meg så fort som mulig, så jeg får sendt det av gårde til dere.
Og TUSEN TAKK til alle dere som ville være med på trekningen min!!


8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerene!

    Ønsker deg en fin mandagskveld. :o)

    SvarSlett
  2. Grattis, grattis! Og snufs.... ;)

    SvarSlett
  3. Må nesten takke på bloggen din også og ikke bare på mail:) Jeg ble superglad og overrasket siden jeg har null vinnerlykke.

    Heldige meg som vant en så fin premie:)

    Ønsker deg ei fin uke, vi blogges:)

    SvarSlett
  4. Grattis så mye til LillaL som vant den kjempefine gaven.

    Jeg snufser litt sammen med Emmas utsikt;)

    SvarSlett
  5. Grattis til vinnerne!
    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  6. åååh, også karameller da!! Passet midt i blinken!! :-))

    Tusen takk, sender mail nå!


    God klem

    SvarSlett
  7. Grattis till de lyckliga vinnarna. Jag återkommer med lite bra recept.
    Kram Agneta

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin