mandag 16. november 2009

Jeg fant, jeg fant...

(google.no)
I går var jeg sinnataggen og i dag er jeg Askeladden, jeg fant ledning som skal brukes for å overføre bilder til pcen. Prøver bare å vise med bilde ovenfor åssen det ser ut i mitt lednings virvar. Men da har det jo ordna seg, da er det mulig for meg å blogge( hvilken frustrasjon jeg kjente - da jeg ikke trodde jeg skulle få blogget like mye som jeg ville).
Men det er forsatt en STOR irritasjon at laptopen min ikke vil skru seg på, har bare lyst å kaste laptopen i veggen i all frustrasjon(ikke at det hjelper). Men jeg tenker på alle bildene og ting jeg har på den, alle turene jeg har vært på sammen venner, min kjæreste og familie..off så trist! Nå må jeg jo bare lære!!

3 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du er fortvilet... Har nettopp hatt noe av de samme problemene selv med laptoppen min!
    Et lite tips for å bevare bildene dine i fremtiden: Ta en sikkerhetskopi hos f.eks fotoknudsen - det er gratis - så lenge du bestiller noe hos dem i løpet av året... Har gode erfaringer med dem!

    Godt å se andre også har ledning kaos...

    ha en fin dag,
    klem, I

    SvarSlett
  2. Hei.
    Skjønner godt du er fortvilet! Har også hatt noen problemer med laptopen min i det siste. Et lite tips for remtidlige bilder: Lag en konto hos fotoknudsen og last opp bidene dine der. Tjenesten er gratis så lenge du bestiller noe der i løpet av året! Har gode erfaringer med det selv, og du har tilgang på bildene dine uansett hvilke PC du bruker!
    Uansett håper du får orden i PC trøbbelet ditt snart!

    Godt å se at andre også har noe ledning kaos!hehe!

    Ha en fin kveld,
    klem, I

    SvarSlett
  3. Har netopp hat pc problemer selv med å ikke få fram bildene mine og det er IKKE morsomt...Kos deg med å blogge nå...Ønsker deg ei god uke!!
    Klæm Linda

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin